maanantai 23. kesäkuuta 2014

I don't care if I lose my mind, I'm already cursed...

Vitun hyvvää päivää vaa kaikille... tänää siis alko työt miulla heti aamusta. Oli tosi mukavaa ja pääs paljon rupattelemaan ihmisten kanssa.  Mutta eihän tämä päivä nyt tietenkään ollut kokonaan positiivinen, vaan aina pitää jotain paskaa tapahtua... Siis mie erosin entisestä poikaystävästäni about kuukausi sitten? ja nyt helvetti kun hän sai mopon alleen niin koko ajan on miun ohi ajamassa.. tämä on tapahtunut hyvin hyvin useita kertoja, ja uskon että ei ole sattumaa että hän on aina samassa paikassa ajamassa sillä vitun mopollaan missä minä olen! Tänäänkin kun oon kaupan edessä myymässä mansikoita nii vittu ensi menee varmaa viis kertaa siitä ohi ja sitte tulee siihe pihhaan... Ja myöhemmi päivällä ku olin kavereitten kaa nii sama jatku.. Vittu jättäis miut rauhaan!! Mutta ei tässä vielä kaikki.. Kaiken lisäksi tämän mopomiehen isä tuli miulta ostamaan mansikoita ja sano miulle : "Ilmankos toi meiän poika koko ajan pörrää täällä ku sie oot tässä töissä!" Voi helvetti ihan oikeesti... Oisin vaa halunnu lähtee kottii sieltä töistä.. Mie  niin toivon ett huominen ei oo samanlaine... Sori tuli tosi huono teksti kun oon niin vittuuntunu... Mutt pohjalta ainut suunta on ylöspäin, eiks nii?

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti